Розрахунок розумних роздрібних цін в Автоменеджері

Правильно розраховані роздрібні ціни - обов'язкова умова успішного бізнесу. Як в онлайні, так і в офлайні

Про те, які критерії і як саме варто враховувати при розрахунку роздрібних цін.

Коли мова йде про свої залишки на складі - питання не дуже складні. Знаємо, за якою ціною брали товар. Додали необхідну маржу. Протягнули формулу в табличці Excel. Готово.

А ось коли ви розширюєте свою товарну базу за рахунок інших оптових постачальників, - починаються складності. Один і той же товар ви можете отримати від декількох постачальників. Або навіть від декількох десятків.

Просто вибрати серед них постачальника з найнижчою ціною - не варіант. Дуже часто зустрічається ситуація, коли у людини на залишку всього 1 або 2 шини, і він готовий їх скинути швидше. Ось і продає їх мало не за закупівельною ціною. Якщо ви візьмете за основу такий варіант, порахуєте по ньому роздріб і отримаєте замовлення від клієнта, то висока ймовірність, що доведеться викласти власні гроші.

Або ще ситуація, коли прайс від постачальника приходив востаннє дня 3 назад і залишок тоді був не дуже великий. Наприклад 4 або 8 штук. А ось до сьогоднішнього дня вже все розпродано. І доведеться вам шукати іншого постачальника. І знову втрата грошей.

Більш детально ми розглядаємо ситуації з розрахунку роздрібних цін в невеликому відео.

Ну і якщо коротко, то основними критеріями при розрахунку роздрібних цін є такі:

  • Найнижча ціна від постачальників
  • Рейтинг надійності постачальника
  • Давність отримання ціни від постачальника
  • Кількість залишків товару у постачальника
  • Діаметр колеса і бренд виробника. Можливо і інші характеристики товару.

У сервісі Автоменеджер ви отримаєте індивідуальну настройку правил для розрахунку роздрібних цін саме за цими критеріями. А також можливо і за багатьма іншими критеріями теж. Обговоримо з вами це питання.